Palautukset ja vaihdot

TUOTEVAIHDOT JA PALAUTUKSET 

Käyttämättömiä, alkuperäisessä lähetyskunnossa olevia tuotteita voi palauttaa 30 päivän sisällä toimituspäivämäärästä. Palautukset ovat maksuttomia Suomessa. Muista maista palautettaessa tilaaja on vastuussa palautuksen kustannuksista.

Pyydämme ystävällisesti huomioimaan kuljetuksista aiheutuvat ympäristövaikutukset ja välttämään turhia palautuksia. Autamme mielellämme löytämään oikean tuotteen jo tilausvaiheessa.  

Hyväksymme palautettavat tuotteet seuraavin ehdoin: tuotteen tulee olla palautettaessa samassa kunnossa kuin se oli toimitettaessa (uusi, käyttämätön, pesemätön), alkuperäisessä pakkauksessa sekä valmistajan tuotelappujen tulee olla alkuperäisesti kiinnitettyinä.

Jos vain osa tilauksesta palautetaan ja jäljelle jäävä tilauksen arvo on alle 119€, pidätämme oikeuden vähentää alkuperäisen lähetyksen kulut palautettavasta summasta. Palautuksen käsittelyaika on noin kaksi viikkoa. 

VAIHTO-OHJEET:

- Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta alkuperäinen tuote palautusohjeiden mukaisesti ja tee uusi tilaus haluamastasi uudesta tuotteesta verkkokaupassamme.

PALAUTUSOHJEET:

- Ilmoita meille aina palautuksestasi täyttämällä palautuslomake 

Ilmoittamatta jätetyistä palautuksista perimme käsittelykulun 4,90€. 

- Palautuksien käsittely normaalisti kestää n. 2 viikkoa. Kun tuote palautuu varastollemme korvaamme palautuksen hinnan takaisin samalle maksutavalle, jota olet käyttänyt alkuperäisessä tilauksessa

- POSTIN LAKON VAIKUTUKSET:  palautuksien käsittelyyn saattaa tulla isoja viiveitä meistä johtumattomasta logistiikan lakosta. Hyvitämme kaikki palautukset heti kun ne meille saapuvat. Pyydämme kärsivällisyyttä asiassa. Mikäli toimituksesi on tullut 6.11. jälkeen Schenkerillä, toivomme, että käytät Schenkerin palautusta nopeampaan käsittelyyn. Tästä ohjeet alapuolella.

- Lisää mukaan palautuslähetykseen mukana saamasi lähetys-/keräyslista tai kirjoita mukaan tilauksesi numero. Käsinkirjoitettu käy oikein hyvin - tämä auttaa varastoamme tunnistamaan tilauksesi ja saamme sen nopeammin käsiteltyä

- Suomi Posti: Palauta tuotteet alkuperäisessä pakkauksessaan postin toimipisteeseen. Alkuperäisessä lähetyksessä on mukana valmiiksi täytetty pakettitarra. Liimaa tämä tarra palautuspakettiin ja voit jättää paketin mihin tahansa postin pakettipisteeseen ilmaiseksi.

- Jos palautukseen oikeuttava pakettitarra on hävinnyt tai sitä ei jostain syystä paketissa ole, voit myös ilmoittaa postin toimipisteessä postivirkailijalle logistiikkakumppanimme nimen Nettivarasto Suomi, palautuslähetys sekä postin palautustunnusnumeron 633917 saadaksesi veloituksettoman palautuslähetyksen.

- Schenker palautus -  Ilmainen palautus onnistuu toimittamalla palautus samaan toimipisteeseen, kun noutopistelähetys on saapunut. Ilmoita virkailijalle sama Schenker-lähetysnumero kun millä tilaus on saapunut. Palautus toimii ainoastaan niille lähetyksille, jotka on toimitettu sinulle Schenkerillä ts. sinulla täytyy olla lähetys joka on tullut tällä toimitustavalla jotta voit myös palauttaa sen samalla lähetystunnuksella. Palautuksen osoitteeksi tulee Ogoship, Vantaa joka on meidän logistiikkapartnerimme nimi ja osoite.

Liity uutiskirjeemme tilaajaksi